Hava Durumu

Antalyalı sağlık çalışanları Sağlık-Sen Fest ile moral buldu

Antalya’da sağlık çalışanları ve aileleri için düzenlenen Sağlık-Sen Fest, ünlü sanatçı Mehmet Herdem konseri ile sona erdi.

Haber Giriş Tarihi: 09.10.2023 09:47
Haber Güncellenme Tarihi: 09.10.2023 09:48
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalyalı sağlık çalışanları Sağlık-Sen Fest ile moral buldu

Sağlık-Sen Antalya Şubesi, sağlık ile sosyal hizmet çalışanları ve aileleri için Sağlık-Sen Fest’i düzenledi. EXPO’da gerçekleştirilen festivale, sağlık çalışanlarının ilgisi yoğun oldu. Yaklaşık 4 bin 500 sağlık çalışanının, çocukları ve yakınlarıyla 15 bin kişiye ulaştığı festivalde aktiviteler, ödüllü yarışmalar düzenlendi, ücretsiz yeme ve içme imkanları sağlandı. Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü desteğiyle oluşturulan oyun alanlarında çocukları doyasıya oyun oynadı. Festivalin akşamında sahneye ünlü sanatçı Mehmet Erdem, sağlık çalışanlarına unutulmaz bir hafta sonu akşamı yaşattı. Erdem’in hareketli ve duygusal parçalarına eşlin eden katılımcılar unutulmaz bir ghece yaşadı.

Ailelerimize hoş vakit geçirtebildiysek ne mutlu

Etkinlikte konuşan Sağlık-Sen Antalya Şube Başkanı Osman Kasap, " Yönetim Kurulu olarak; Genel Başkan Yardımcımız Sinan Kuluöztürk’ ün, şube başlanlığı döneminde hayali olan Sağlık - Sen Fest etkinliğini gerçekleştirmenin gururunu ve onurunu yaşıyoruz. Sağlık Sen Antalya Şubesi olarak, gecenin karanlığına sevdiklerini emanet edip, nöbete koşan kahramanlarımızın aileleri ile hoş vakit geçirmelerini sağlamak amacıyla gerçekleştirdiğimiz etkinliğimizle sizlerin ve ailelerinizin yüzlerini bir an olsa da güldürebildiysek ne mutlu bize" dedi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.