Antalya’da bir apartmanın 4. kat cam balkonunda mahsur kalan iki güvercin itfaiye ekiplerince kurtarıldı. Güvercinlerin kurtarılmasını sağlayan ve kapakta su veren öğretmen çift ise büyük mutluluk yaşadı.
Haber Giriş Tarihi: 18.10.2023 12:54
Haber Güncellenme Tarihi: 18.10.2023 12:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Olay, saat 11.30 sırasında Konyaaltı ilçesi Pınarbaşı Mahallesi 709 Sokak üzerindeki 4 katlı bir apartmanda meydana geldi. Karşı binada yaşayan emekli öğretmen Havva-Ali Bayık çifti 4. kat balkonda iki güvercinin çıkamadığını ve mahsur kaldığını gördü. Kendi imkanlarıyla görevli ya da daire sahibine ulaşıp güvercinleri çıkarmak isteyen Bayık çifti kimseye ulaşamadı. Güvercinlerin bir hayli bitkin olması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. İhbarla adrese polis ve itfaiye ekipleri geldi. 4. kata merdivenle ulaşan itfaiye eri, tehlikeye rağmen güvercinleri yakalamaya çalıştı. Güvenliğini sağlayan sepetten inip balkona çıkan itfaiye eri, camla duvar arasına sıkışan güvercinlere ulaştı. Sağlıklı olan güvercinin birini doğaya bırakılırken, diğeri ise çuvalla indirildi. Çalışmaları merakla izleyen Bayık çifti ise büyük mutluluk yaşadı. Bayık çifti, pet şişe kapağında bitkin güvercine su içirdi. Çift, besleme yaptıktan sonra güvercini doğaya bırakmak üzere bölgeden ayrıldı.
Çok mutlu olduk
Camda mahsur kalan kuşların çıkma şansı olmadığını belirten Ali Bayık, “Bu hayvanları ölmesine razı gelemezdik, kurtulmasını istedik. Onun için mücadele verdik. 2 güvercin vardı. Biri uçtu ama diğeri bitkindi. Orada ölürlerdi, çıkma şansları yoktu. İşimizi bıraktık, yardımcı olduk. Besleyip doğaya salacağız. Durumlarına çok üzüldük. Kurtarıldı, biz de çok mutlu olduk. Doğasında yaşamaya devam ederler” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Güvercini kurtarıp su içirdiler
Antalya’da bir apartmanın 4. kat cam balkonunda mahsur kalan iki güvercin itfaiye ekiplerince kurtarıldı. Güvercinlerin kurtarılmasını sağlayan ve kapakta su veren öğretmen çift ise büyük mutluluk yaşadı.
Olay, saat 11.30 sırasında Konyaaltı ilçesi Pınarbaşı Mahallesi 709 Sokak üzerindeki 4 katlı bir apartmanda meydana geldi. Karşı binada yaşayan emekli öğretmen Havva-Ali Bayık çifti 4. kat balkonda iki güvercinin çıkamadığını ve mahsur kaldığını gördü. Kendi imkanlarıyla görevli ya da daire sahibine ulaşıp güvercinleri çıkarmak isteyen Bayık çifti kimseye ulaşamadı. Güvercinlerin bir hayli bitkin olması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. İhbarla adrese polis ve itfaiye ekipleri geldi. 4. kata merdivenle ulaşan itfaiye eri, tehlikeye rağmen güvercinleri yakalamaya çalıştı. Güvenliğini sağlayan sepetten inip balkona çıkan itfaiye eri, camla duvar arasına sıkışan güvercinlere ulaştı. Sağlıklı olan güvercinin birini doğaya bırakılırken, diğeri ise çuvalla indirildi. Çalışmaları merakla izleyen Bayık çifti ise büyük mutluluk yaşadı. Bayık çifti, pet şişe kapağında bitkin güvercine su içirdi. Çift, besleme yaptıktan sonra güvercini doğaya bırakmak üzere bölgeden ayrıldı.
Çok mutlu olduk
Camda mahsur kalan kuşların çıkma şansı olmadığını belirten Ali Bayık, “Bu hayvanları ölmesine razı gelemezdik, kurtulmasını istedik. Onun için mücadele verdik. 2 güvercin vardı. Biri uçtu ama diğeri bitkindi. Orada ölürlerdi, çıkma şansları yoktu. İşimizi bıraktık, yardımcı olduk. Besleyip doğaya salacağız. Durumlarına çok üzüldük. Kurtarıldı, biz de çok mutlu olduk. Doğasında yaşamaya devam ederler” dedi.
En Çok Okunan Haberler