Antalya Valiliği’nde, Korkuteli ilçesine inşa edilecek Korkuteli Kadın Dal Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı.
Haber Giriş Tarihi: 26.12.2023 12:43
Haber Güncellenme Tarihi: 26.12.2023 12:44
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Dünyada sağlık alanında adını en iyiler arasına yazdıran Antalya, hayırseverlerin desteği ile yeni bir sağlık merkezine kavuşuyor. Antalya Valiliği’nde gerçekleştirilen protokolle Korkuteli ilçesi Yeni Mahalle’de inşa edilecek, Korkuteli Kadın Dal Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı. Protokole; Vali Hulusi Şahin, Korkuteli Kaymakamı Sezgin Üçüncü, Korkuteli Belediye Başkanı Ömer Niyazi İşlek, Antalya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Oğuz Karahan, hayırseverler Yüksel Dal ve kardeşi Ayşe Dal Cengiz katıldı.
12 ayda tamamlanacak olan merkezde 5 hekim görev yapacak ve daha sonra Antalya İl Sağlık Müdürlüğü’ne devredilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hayırseverlerden sağlık merkezi
Antalya Valiliği’nde, Korkuteli ilçesine inşa edilecek Korkuteli Kadın Dal Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı.
Dünyada sağlık alanında adını en iyiler arasına yazdıran Antalya, hayırseverlerin desteği ile yeni bir sağlık merkezine kavuşuyor. Antalya Valiliği’nde gerçekleştirilen protokolle Korkuteli ilçesi Yeni Mahalle’de inşa edilecek, Korkuteli Kadın Dal Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı. Protokole; Vali Hulusi Şahin, Korkuteli Kaymakamı Sezgin Üçüncü, Korkuteli Belediye Başkanı Ömer Niyazi İşlek, Antalya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Oğuz Karahan, hayırseverler Yüksel Dal ve kardeşi Ayşe Dal Cengiz katıldı.
12 ayda tamamlanacak olan merkezde 5 hekim görev yapacak ve daha sonra Antalya İl Sağlık Müdürlüğü’ne devredilecek.
En Çok Okunan Haberler