Manavgat Devlet Hastanesi doktorları iftarda buluştu
Manavgat Devlet Hastanesi doktorları iftarda buluştu
Manavgat Devlet Hastanesi yönetiminin 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında düzenlediği iftar yemeğinde doktorlar bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 15.03.2025 07:44
Haber Güncellenme Tarihi: 15.03.2025 07:45
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Devlet Hastanesi doktorları ve aileleri, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla düzenlenen iftar yemeği programında bir araya geldi.
Manavgat Devlet Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Mehmet Deniz yemekte yaptığı konuşmada; “Sahip olduğumuz en önemli şeyin sağlık olduğu hayatımızda bizlere her koşulda yardımcı olan doktorlarımıza meslek hayatlarında başarılar diliyor, görevi başında yaşamını yitirenleri rahmet ve minnetle anıyorum.” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat Devlet Hastanesi doktorları iftarda buluştu
Manavgat Devlet Hastanesi yönetiminin 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında düzenlediği iftar yemeğinde doktorlar bir araya geldi.
Manavgat Devlet Hastanesi doktorları ve aileleri, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla düzenlenen iftar yemeği programında bir araya geldi.
Manavgat Devlet Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Mehmet Deniz yemekte yaptığı konuşmada; “Sahip olduğumuz en önemli şeyin sağlık olduğu hayatımızda bizlere her koşulda yardımcı olan doktorlarımıza meslek hayatlarında başarılar diliyor, görevi başında yaşamını yitirenleri rahmet ve minnetle anıyorum.” dedi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler