Manavgat Müftülüğü'nden Cumhuriyet Meydanı'na Ramazan Çadırı
Manavgat Müftülüğü'nden Cumhuriyet Meydanı'na Ramazan Çadırı
Manavgat İlçe Müftülüğü tarafından Ramazan ayının manevi atmosferini yaşatmak ve toplumsal bir farkındalık oluşturmak amacıyla Cumhuriyet Meydanı’nda Ramazan Çadırı kuruldu. Ramazan davulcusu eşliğinde okunan Ramazan manileriyle nostaljik bir atmosferin oluşturulduğu etkinlikte, misafirlere Ramazan şerbeti ve lokma tatlısı ikram edildi.
Haber Giriş Tarihi: 28.02.2025 15:03
Haber Güncellenme Tarihi: 28.02.2025 15:04
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Çocukların da unutulmadığı etkinlikte çocuklara Ramazan ayını hatırlatan çeşitli hediyeler verildi. “Nedir?, Ne Değildir?” bölümünde ise oruç ibadetiyle ilgili merak edilen soruların cevaplarına yer verildi. Ayrıca vatandaşların sormuş oldukları dini sorulara yanıtlar verildi.
Manavgat İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Evveli rahmet, ortası mağfiret, sonu ise cehennemden kurtuluş ayı olan bir Ramazan ayına daha kavuşmanın huzur ve mutluluğunu yaşamaktayız. 28 Şubat 2025 Cuma günü kılacağımız ilk teravih namazının ardından 1 Mart 2025 Cumartesi gecesi kalkacağımız ilk sahurla bu mübarek aya girmiş olacağız. Ramazan ayı, birlik ve beraberliğin, yardımlaşma ve dayanışmanın en güzel şekilde yaşandığı mübarek bir zaman dilimidir. Bu çadırı kurmamızdaki amaç, toplumumuzun her kesimini bir araya getirerek Ramazan’ın manevi iklimini hep birlikte hissetmek, bu güzel ayın ruhunu yaşatmak ve bir farkındalık oluşturmaktır. Hediye ve ikramlarımızla da halkımıza dolu dolu bir etkinlik sunmayı hedefledik. Bu vesileyle tüm halkımızın şimdiden mübarek Ramazan ayını tebrik ediyorum.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat Müftülüğü'nden Cumhuriyet Meydanı'na Ramazan Çadırı
Manavgat İlçe Müftülüğü tarafından Ramazan ayının manevi atmosferini yaşatmak ve toplumsal bir farkındalık oluşturmak amacıyla Cumhuriyet Meydanı’nda Ramazan Çadırı kuruldu. Ramazan davulcusu eşliğinde okunan Ramazan manileriyle nostaljik bir atmosferin oluşturulduğu etkinlikte, misafirlere Ramazan şerbeti ve lokma tatlısı ikram edildi.
Çocukların da unutulmadığı etkinlikte çocuklara Ramazan ayını hatırlatan çeşitli hediyeler verildi. “Nedir?, Ne Değildir?” bölümünde ise oruç ibadetiyle ilgili merak edilen soruların cevaplarına yer verildi. Ayrıca vatandaşların sormuş oldukları dini sorulara yanıtlar verildi.
Manavgat İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Evveli rahmet, ortası mağfiret, sonu ise cehennemden kurtuluş ayı olan bir Ramazan ayına daha kavuşmanın huzur ve mutluluğunu yaşamaktayız. 28 Şubat 2025 Cuma günü kılacağımız ilk teravih namazının ardından 1 Mart 2025 Cumartesi gecesi kalkacağımız ilk sahurla bu mübarek aya girmiş olacağız. Ramazan ayı, birlik ve beraberliğin, yardımlaşma ve dayanışmanın en güzel şekilde yaşandığı mübarek bir zaman dilimidir. Bu çadırı kurmamızdaki amaç, toplumumuzun her kesimini bir araya getirerek Ramazan’ın manevi iklimini hep birlikte hissetmek, bu güzel ayın ruhunu yaşatmak ve bir farkındalık oluşturmaktır. Hediye ve ikramlarımızla da halkımıza dolu dolu bir etkinlik sunmayı hedefledik. Bu vesileyle tüm halkımızın şimdiden mübarek Ramazan ayını tebrik ediyorum.”
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler