Minik öğrenciler, depremzedeler için zeytin topladı
Minik öğrenciler, depremzedeler için zeytin topladı
Mersin’in Mut ilçesinde anaokulu öğrencileri, depremzedelere göndermek için zeytin topladı.
Haber Giriş Tarihi: 24.10.2023 06:20
Haber Güncellenme Tarihi: 24.10.2023 06:21
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Türkiye’nin önemli zeytin üretim merkezlerinden Mersin’in Mut ilçesinde hasat sürüyor. Üreticiler hasatlarına devam ederken, öğrenciler de onlara dahil oldu. Anaokulu öğrencileri gelirini depremzedelere göndermek için belirlenen bir bahçeden hasat yaptı. ’Zeytin bizi güçlendiriyor’ diyerek topladıkları zeytinleri ellerine alan öğrenciler, “ Sağlık zeytinden, zeytin Mut’tan” sloganı attı.
Anaokulu öğrencilerinin topladıkları zeytinleri depremzedelere göndereceklerini belirten okul müdürü Akın Çelik, “Zeytin berekettir. Bizler de ilçe sakini olarak zeytinin en bereketlisinin, en iyisinin, en kalitelisinin ilçemizde olduğunu her zaman savunuyoruz. Bunu da bu anlayışla küçük yaşlardan itibaren çocuklara aşılamaya çalışıyoruz. ‘Sağlık zeytinden zeytin Mut’tan’” dedi.
Minik öğrenciler de elleriyle tek tek topladıkları zeytinleri deprem bölgesindeki kardeşlerine göndereceklerini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Minik öğrenciler, depremzedeler için zeytin topladı
Mersin’in Mut ilçesinde anaokulu öğrencileri, depremzedelere göndermek için zeytin topladı.
Türkiye’nin önemli zeytin üretim merkezlerinden Mersin’in Mut ilçesinde hasat sürüyor. Üreticiler hasatlarına devam ederken, öğrenciler de onlara dahil oldu. Anaokulu öğrencileri gelirini depremzedelere göndermek için belirlenen bir bahçeden hasat yaptı. ’Zeytin bizi güçlendiriyor’ diyerek topladıkları zeytinleri ellerine alan öğrenciler, “ Sağlık zeytinden, zeytin Mut’tan” sloganı attı.
Anaokulu öğrencilerinin topladıkları zeytinleri depremzedelere göndereceklerini belirten okul müdürü Akın Çelik, “Zeytin berekettir. Bizler de ilçe sakini olarak zeytinin en bereketlisinin, en iyisinin, en kalitelisinin ilçemizde olduğunu her zaman savunuyoruz. Bunu da bu anlayışla küçük yaşlardan itibaren çocuklara aşılamaya çalışıyoruz. ‘Sağlık zeytinden zeytin Mut’tan’” dedi.
Minik öğrenciler de elleriyle tek tek topladıkları zeytinleri deprem bölgesindeki kardeşlerine göndereceklerini ifade etti.
En Çok Okunan Haberler