Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy, Birleşmiş Milletler Turizm Teşkilatı tarafından Ormana'ya verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü, İbradı Belediye Başkanı Hatice Sekmen'e takdim etti.
Haber Giriş Tarihi: 14.01.2025 05:39
Haber Güncellenme Tarihi: 14.01.2025 05:40
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Birleşmiş Milletler tarafından "en iyi turizm köyü" seçilen Ormana'ya ödülünü Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy takdim etti. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, BM Turizm Teşkilatınca Ormana'ya verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü, İbradı Belediye Başkanı Hatice Sekmen'e verdi. Bakan Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sekmen ve beraberindekileri bakanlıkta ağırladıklarını belirterek, BM Turizm Teşkilatı tarafından Ormana köyüne verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü takdim ettiklerini kaydetti.
Sürdürülebilir turizmin ve kırsal kalkınmanın sembolü
Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sekmen ve beraberindekileri bakanlıkta ağırladıklarını belirterek, BM Turizm Teşkilatı tarafından Ormana köyüne verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü takdim ettiklerini kaydetti. Bu ödülün sadece Ormana köyünün başarısı olmadığını, Türkiye'nin yerel kalkınma vizyonunun ve kültürel mirasa sahip çıkma çabalarının bir göstergesi olduğunu belirten Ersoy, şunları kaydetti: "Ormana, hem doğa hem de kültürel mirasımızı koruma konusunda örnek bir köy olarak, sürdürülebilir turizmin ve kırsal kalkınmanın sembolü olmaya devam edecek. Emeği geçen herkese teşekkür ediyor, bu ödülün sadece Ormana'nın değil, ülkemizin turizmdeki parlak geleceğinin de simgesi olmasını diliyorum." >>>
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ormana'ya, dünyanın en iyi turizm köyü ödülü
Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy, Birleşmiş Milletler Turizm Teşkilatı tarafından Ormana'ya verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü, İbradı Belediye Başkanı Hatice Sekmen'e takdim etti.
Birleşmiş Milletler tarafından "en iyi turizm köyü" seçilen Ormana'ya ödülünü Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy takdim etti. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, BM Turizm Teşkilatınca Ormana'ya verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü, İbradı Belediye Başkanı Hatice Sekmen'e verdi. Bakan Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sekmen ve beraberindekileri bakanlıkta ağırladıklarını belirterek, BM Turizm Teşkilatı tarafından Ormana köyüne verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü takdim ettiklerini kaydetti.
Sürdürülebilir turizmin ve kırsal kalkınmanın sembolü
Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sekmen ve beraberindekileri bakanlıkta ağırladıklarını belirterek, BM Turizm Teşkilatı tarafından Ormana köyüne verilen "en iyi turizm köyü" ödülünü takdim ettiklerini kaydetti. Bu ödülün sadece Ormana köyünün başarısı olmadığını, Türkiye'nin yerel kalkınma vizyonunun ve kültürel mirasa sahip çıkma çabalarının bir göstergesi olduğunu belirten Ersoy, şunları kaydetti: "Ormana, hem doğa hem de kültürel mirasımızı koruma konusunda örnek bir köy olarak, sürdürülebilir turizmin ve kırsal kalkınmanın sembolü olmaya devam edecek. Emeği geçen herkese teşekkür ediyor, bu ödülün sadece Ormana'nın değil, ülkemizin turizmdeki parlak geleceğinin de simgesi olmasını diliyorum." >>>
Kaynak: ELİPS HABER
En Çok Okunan Haberler