Manavgat Irmağında su seviyesi düşük olduğu sırada yürüyerek Manavgat Şelalesinin altındaki adacığa geçen 2 genç, suyun yükselmesinin ardından adacıkta mahsur kaldı.
Haber Giriş Tarihi: 31.12.2023 12:22
Haber Güncellenme Tarihi: 31.12.2023 14:00
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Kız arkadaşıyla birlikte adacıkta mahsur kalan üniversiteli genç, 112 Acil Çağrı Merkezini ararken, Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimine bağlı ekipler gençleri kurtardı.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen ‘Manavgat Şelalesi'nin altındaki adacıkta mahsur kaldık’ ihbarı Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimine bağlı kurtarma ve Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerini harekete geçirdi. Olay yerine gelen ekipler; girilmesi, yüzülmesi ve balık avlanması yasak olan, buna rağmen sık sık mahsur kalma olaylarının yaşandığı adacıkta 1 erkek, 1 kız olmak üzere 2 gencin yardım beklediğini belirledi. Manavgat Irmağındaki su seviyesinin hızla yükselmesi ve ekiplerin yürüyerek adacığa geçememesi nedeniyle olay yerine itfaiyeye ait kurtarma botu getirildi. Yaklaşık 1 saati aşkın bir süre mahsur kalan 2 genç, itfaiye görevlileri tarafından kurtarma botu ile alınarak ırmak kenarına çıkarıldı. Manavgat’ta üniversite eğitimi aldıkları belirlenen Ilgaz Mahmut K. (19) ve Esin T. (18) isimli gençler Jandarma ekipleri tarafından adli işlem yapılması ve bir daha yasaklara uymaları konusunda yapılan uyarının ardından olay yerinden ayrıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Su yükselince adacıkta mahsur kaldılar
Manavgat Irmağında su seviyesi düşük olduğu sırada yürüyerek Manavgat Şelalesinin altındaki adacığa geçen 2 genç, suyun yükselmesinin ardından adacıkta mahsur kaldı.
Kız arkadaşıyla birlikte adacıkta mahsur kalan üniversiteli genç, 112 Acil Çağrı Merkezini ararken, Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimine bağlı ekipler gençleri kurtardı.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen ‘Manavgat Şelalesi'nin altındaki adacıkta mahsur kaldık’ ihbarı Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimine bağlı kurtarma ve Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerini harekete geçirdi.
Olay yerine gelen ekipler; girilmesi, yüzülmesi ve balık avlanması yasak olan, buna rağmen sık sık mahsur kalma olaylarının yaşandığı adacıkta 1 erkek, 1 kız olmak üzere 2 gencin yardım beklediğini belirledi.
Manavgat Irmağındaki su seviyesinin hızla yükselmesi ve ekiplerin yürüyerek adacığa geçememesi nedeniyle olay yerine itfaiyeye ait kurtarma botu getirildi. Yaklaşık 1 saati aşkın bir süre mahsur kalan 2 genç, itfaiye görevlileri tarafından kurtarma botu ile alınarak ırmak kenarına çıkarıldı.
Manavgat’ta üniversite eğitimi aldıkları belirlenen Ilgaz Mahmut K. (19) ve Esin T. (18) isimli gençler Jandarma ekipleri tarafından adli işlem yapılması ve bir daha yasaklara uymaları konusunda yapılan uyarının ardından olay yerinden ayrıldı.
En Çok Okunan Haberler